
Հյուրանոցային ոլորտում ճիշտ բիզնես էթիկետը որոշում է հյուրանոցի հաջողությունը: Ճիշտ հագուկապը, խոսելաձևը, վարվելակերպը, գրելաձևը, մարդկանց հետ գրագետ շփումը բերում է հյուրերի գոհունակության բարձրացման, և մեծամասամբ հյուրանոցի աշխատակիցների ցուցադրած գործարար էթիկետն է, որը հետո հիշվում է որպես գերազանց սպասարկում:
Թեմաները:
Ինչ է էթիկետը։ Էթիկետի տեսակները։
Էթիկետի կիրառումը առօրյա կյանքում և աշխատավայրում
Ինչպես թողնել լավ տպավորություն հյուրերի վրա (արտաքին տեսք - dress code, խոսքի էթիկետ, մարմնի լեզու և ժեստեր, ձայներանգ)
Հեռախոսային և նամակագրության էթիկետ (հակիրճ)
Table etiquette
Սպասարկման 10 կարևոր կանոնները և էթիկետի դերը
Տևողությունը:
Լսարանի մեծությունը:
Դիմելու կարգը:
Եթե հետաքրքրված եք Ձեր հյուրանոցում Էթիկետի թրեյնինգի անցկացմամբ, խնդրում ենք զանգահարել 093240774 կամ գրեք info@hotelpro.am հասցեով: