
Ընդունարանը հյուրերի հետ շփման առաջին գիծն է, ու առաջին տպավորությունը, որը ստանում է հյուրը այդ շփումից, մնում է իր հետ հյուրանոցում ամբողջ կացության ընթացքում: Հյուրանոցի այս ամենակարևոր կետում գերազանց սպասարկումը այլընտրանք չունի: Ժամանակակից պահանջներին համապատասխանող գերազանց սպասարկումը պետք է լինի ճիշտ գաղափարախոոսության, հմտությունների իմացության և ճիշտ տրամադրվածության համադրություն: Այս ամենը պետք է հաղորդվի աշխատակցին մասնագետի կողմից և մշտապես պետք է հետևել՝ սովորածը կատարելագոծելու և ամենօրյա կիրառության համար:
- Ուսուցման տևողությունը – 2 օր, 2,5 - 3 ժամ օրական
- Ուսուցման վայրը – հյուրանոց
Թեմաները:
Տևողությունը:
Լսարանի մեծությունը:
Ուսուցման ժամերը:
Դիմելու կարգը:
Հյուրանոցները «Ընդունարանի գաղտնիքները» ուսուցումը իրենց աշխատակիցների համար կազմակերպելու համար կարող են զանգահարել 093 240774 կամ գրել info@hotelpro.am հասցեին