
Ռեստորանային գերազանց սպասարկումը ամենակարևոր գործոններից մեկն է, որը ստիպում է հյուրերին նորից ու նորից վերադառնալ: Եթե նույնիսկ մատուցված ճաշատեսակը ոչ այնքան հաջող է ստացվել, գերազանց սպասարկումը կարող է նվազեցնել դեպքի բացասական ազդեցությունը և ստիպել հյուրին ժպտալ և իրեն կարևոր զգալ:
Սպասարկող անձնակազմի մշտական փոփոխվելը հաշվի առնելով, դժվար է սպասարկումը համապատասխան մակարդակի պահել, բայց երբ անձնակազմը լավ ուսուցանվում է, դա բարձրացնում է ոչ միայն հյուրերի բավարարվածության աստիճանը, այլև սպասարկող անձնակազմինը, ինչը բերում է լրացուցիչ թեյավճարներ և աշխատավարձի բարձրացման հնարավորություններ՝ նվազեցնելով այլ աշխատանք գտնելու ցանկությունը:
Մեր բարձրակարգ մասնագետները կուսուցանեն Ձեր անձնակազմին և կբարձրացնեն հյուրերի գոհունակության ցուցանիշները:
Ուսուցման տևողությունը - 3 օր, 3 ժամ օրական
Ուսւոցման վայրը - հյուրանոցի կամ ռեստորանի տարածքում
Ուսւոցման վայրը - հյուրանոցի կամ ռեստորանի տարածքում
Թեմաները:
ՈՐԱԿ
- Սպասարկման որակ
- Ապրանքի որակ
- Արտաքին տեսքի որակ
- Ուսւոցանված անձնակազմի որակ
- Անձնական հիգիենայի որակ
- Աշխատավայրի որալ
ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՀԵՏ ԿԱՊԸ
- Հյուրընկալություն
- Ամրագրումների ընդունում
- Օգնող վաճառք
- Upselling
- Բողոքների կառավարում
- Առաջարկությունների ընդունում
ՀԻԳԻԵՆԱ
- Հիգիենայի ստանդարտները
- Սննդային թունավորում
- Սննդի ջերմային մշակում
- Միկրոբներ և բակտերիաներ
- Սնննդի սառեցում և պահպանում
- Պարազիտների առկայության վերահսկում
ԳԵՐԱԶԱՆՑ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
- Գերազանց սպասարկման տեխնիկա
- Mis-en-place
- Սննդի մատուցում
- Խմիչքքեղենի մատուցում
- Գինու մատուցում
- Այլ ալկոհոլի մատուցում
- Կոկտեյլների մատուցում
ՍՆՆԴԻ և ԽՄԻՉՔԵՂԵՆԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
- Ընդհանուր կառավարման սկզբունքները
- Բաց բուֆետ
- Հատուկ մասնագիտացված ռեստորաններ
- Սենյակային սպասարկում և մինի-բարերի կառավարում
- Ծախսերի կառավարում
- Մենյու
- Ստուգման թերթիկներ
- Պաշարների կառավարում
- Աշխատանքային ցուցանիշների թերթիկներ
Ուսուցումը տարվում է ինտերակտիվ ձևով, տրվում են ուսումնասիրելու նյութեր, կատարվում են պրակտիկ վարժություններ մասնակիցների հետ:
Վերջում մասնակիցներին տրվում են ուսուցումը հաջողությամբ ավարտելու մասին վկայականներ
Տևողությունը:
3 օր
Լսարանի մեծությունը:
մինչև 20 անձ
Դիմելու կարգը:
Եթե ցանկանում եք սույն ուսուցումը Ձեր անձնակազմի համար կազմակերպել, զանգահարեք 093240774 կամ գերք info@hotelPRO.am-ով